Garrett Camp ຜູ້ຮ່ວມກໍ່ຕັ້ງ StumbleUpon ບອກວ່າແນວຄິດການສ້າງ StumbleUpon ນັ້ນເນັ້ນຄວາມລຽບງ່າຍ ຄິຼກດຽວສາມາດຄົ້ນພົບເວັບທີ່ຫນ້າສົນໃຈໄດ້ແຕ່ປັດຈຸບັນແນວທາງກະແສຫລັກຄືການກົດ Like, News Feed ແລະແຊເວັບຜ່ານ Social ຂະນະດຽວກັນເມື່ອຖານຂອງ StumbleUpon ເຕີມໃຫ່ຍຫລາຍຂຶ້ນການພິຈາລະນາວ່າເວັບນີ້ຫນ້າສົນໃຈພຽງການກົດປຸ່ມມັກອາດຈະບໍ່ພຽງພໍຄວນຕ້ອງມີຂໍ້ມູນປະກອບເພີ່ມເຕີມດ້ວຍຈຶ່ງເກີດການພັດທະນາແພດຟອມໃຫມ່ Mix ຂຶ້ນມາທົດແທນ
StumbleUpon ກໍ່ຕັ້ງໃນປີ 2002 ມີຜູ້ໃຊ້ງານຮາວ 40 ລ້ານຄົນແລະມີເນື້ອຫາທີ່ຖືກ stumble ຫລາຍກວ່າ 6 ຫະມື່ນລ້ານເນື້ອຫາເຄີຍຂາຍໃຫ້ eBay ໃນປີ 2006 ແຕ່ຕໍ່ມາກໍແຍກຕົວເປັນອິສະລະລວມທັງນໍາຜູ້ກໍ່ຕັ້ງກັບມາບໍລິຫານ
ທີ່ມາ:TechCrunch ແລະ Garrett Camp Blognone

ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น