ຍິນດີຕອນຮັບທຸກທ່ານເຂົ້າສູ່ເວັບໄຊແຫ່ງຄວາມຮູ້ ແລະ ການແລກປຽ່ນບົດຮຽນ


  • Breaking News

    วันอาทิตย์ที่ 4 กันยายน พ.ศ. 2559

    [ອັນດັບ] 10 ອັນດັບແບຣນ (ຍີ່ຫໍ້) ທີ່ມີມູນຄ່າສູງທີ່ສຸດຂອງປີ 2016, ທຸລະກິດເທັກໂນໂລຢີຍັງຄອງອັນດັບ 1

    BrandZ ຈັດອັນດັບແບຣນທີ່ມີມູນຄ່າສູງທີ່ສຸດໃນໂລກຂອງປີ 2016 ໂດຍໃນ 10 ອັນດັບທຳອິດ ຍັງຄົງເປັນແບຣນທີ່ຢູ່ໃນກຸ່ມເທັກໂນໂລຢີເປັນສ່ວນໃຫຍ່. ແຕ່ປີນີ້ມີການສະຫຼັບກັນລະຫວ່າງອັນດັບ 1 ແລະ ອັນດັບ 2, ໂດຍມີມູນຄ່າຕ່າງກັນຫຼັກຮ້ອຍລ້ານໂດລ່າ. ເຮົາລອງໄປເບິ່ງກັນເລີຍວ່າມີແບຣນໃດ ຕິດອັນດັບ 1 ໃນ 10 ກັນແນ່.

    10ອັນດັບ 10 IBM

    ເປັນແບຣນທີ່ມີມູນຄ່າຫຼຸດລົງ 13% ໃນປີ 2015 ແລະ ຫຼຸດລົງຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງອີກ 8% ໃນປີ 2016 ເຮັດໃຫ້ແບຣນຢູ່ໃນອັນດັບ 10 ແລະ ມີມູນຄ່າຢູ່ທີ່ $86.2 ຕື້.

    9ອັນດັບ 9 McDonald’s

    ບໍລິສັດອາຫານ ແລະ ເຄື່ອງດື່ມ ທີ່ພະຍາຍາມເພີ່ມທາງເລືອກຂອງອາຫານໃຫ້ກັບຜູ້ບໍລິໂພກ ບໍ່ວ່າຈະເປັນເຄື່ອງດື່ມ McCafe ຫຼື ອາຫານເຊົ້າ. ເຮັດໃຫ້ແບຣນມີມູນຄ່າທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ 9% ຈາກປີກ່ອນ ຢູ່ທີ່ $88.6 ຕື້.

    8ອັນດັບ 8 Verizon

    ເປັນບໍລິສັດໂທລະຄົມມະນາຄົມ ທີ່ໄດ້ພະຍາຍາມເພີ່ມເນື້ອຫາໃຫ້ກັບລູກຄ້າຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ນອກເໜືອຈາກການໃຊ້ງານແຕ່ໂທລະສັບ. ໂດຍປີນີ້ມີມູນຄ່າແບຣນທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ 8% ຢູ່ທີ່ $93.2 ຕື້.

    7ອັນດັບ 7 Amazon

    ເປັນຄັ້ງທຳອິດທີ່ຂຶ້ນມາຕິດອັນດັບທີ 1 ໃນ 10 ຂອງແບຣນທີ່ມີມູນຄ່າສູງທີ່ສຸດໃນປີ 2016, ຫຍັບຂຶ້ນມາຈາກອັນດັບທີ 14, ເພີ່ມຂຶ້ນເຖິງ 59% ແລະ ມີມູນຄ່າແບຣນຢູ່ທີ່ $98.9 ຕື້.

    6ອັນດັບ 6 Visa

    ບໍລິສັດທີ່ຍັງຄົງພັດທະນາການຊຳລະເງິນໃນຮູບແບບຕ່າງໆ, ຕົວຢ່າງເຊັ່ນ: ລ່າສຸດໄດ້ທົດສອບ “debit ring” ເຊິ່ງເປັນອຸປະກອນສວມໃສ່, ສາມາດໃຊ້ແທນບັດເຄຣດິດ ທີ່ເຮົາໃຊ້ກັນຢູ່ປະຈຸບັນໄດ້. ນອກຈາກນີ້ ຍັງເປັນແບຣນທີ່ລູກຄ້າໃຫ້ຄວາມເຊື່ອໝັ້ນ ເລື່ອງການຮັກສາຄວາມປອດໄພໃນການຊຳລະເງິນອອນລາຍ. ມູນຄ່າແບຣນໄດ້ຫຍັບຂື້ນຈາກປີທີ່ແລ້ວທີ່ 10% ແລະ ມີມູນຄ່າແບຣນຢູ່ທີ່ $100.8 ຕື້.

    5ອັນດັບ 5 Facebook

    ຂຶ້ນມາຕິດອັນດັບ 1 ໃນ 10 ຄັ້ງທຳອີດໃນການຈັດອັນດັບຂອງ BrandZ. ໂດຍປີທີ່ແລ້ວມູນຄ່າແບຣນຢູ່ທີ່ອັນດັບທີ 12, ປີນີ້ຂຶ້ນມາທີ 5, ຄິດເປັນການເຕີບໃຫຍ່ຂຶ້ນ 44% ເພາະດ້ວຍການພັດທະນາເນື້ອຫາໃໝ່ໆຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ເພື່ອການເຊື່ອມຕໍ່ຫາກັບໝູ່ໆ ແລະ ເຮັດໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ງານເຂົ້າຫາກັນໄດ້ງ່າຍຂຶ້ນ. ນອກຈາກນີ້ Facebook ຍັງເປັນເຈົ້າຂອງໂຊຊຽວອື່ນໆເຊັ່ນ: Instagram ແລະ WhatsApp ແຕ່ທາງຜູ້ຈັດອັນດັບບໍ່ໄດ້ນັບລວມມູນຄ່າທັງໝົດ, ເຮັດໃຫ້ Facebook ພຽງແບຣນດຽວມີມູນຄ່າ $102.6 ຕື້. ຖ້າລວມ ຊິບໍ່ຂຶ້ນເປັນອັບດັບ 1 ເລີຍບໍ່ນໍ້.

    4ອັນດັບ 4 AT & T

    ເປັນບໍລິສັດໂທລະຄົມມະນາຄົມລາຍໃຫຍ່ຂອງອາເມຣິກາ ເຊິ່ງນອກເໜືອຈາກການໃຊ້ງານໂທລະສັບແລ້ວ ປະຈຸບັນຜູ້ບໍລິໂພກຍັງໃຊ້ງານເພື່ອຄວາມບັນເທີງຫຼາຍຂຶ້ນ ເຮັດໃຫ້ແບຣນມີມູນຄ່າທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ ຄິດເປັນ 20%, ຂຶ້ນມາຈາກອັນດັບທີ 6 ເມື່ອປີທີ່ແລ້ວ ແລະ ແບຣນມີມູນຄ່າຢູ່ທີ່ $107 ຕື້.

    3ອັນດັບ 3 Microsoft

    ຍັງຄົງຮັກສາຕໍາແໜ່ງຢູ່ທີ່ 3 ຕໍ່ເນື່ອງກັນ 2 ປີ, ສຳລັບປີນີ້ແບຣນມີມູນຄ່າເພີ່ມຂຶ້ນ 5% ແລະ ມີມູນຄ່າຢູ່ທີ່ $122 ຕື້.

    2ອັນດັບ 2: Apple’s

    ເຖິງຈະມີຍອດຂາຍ iPhone ແລະ ບັນດາອຸປະກອນຕ່າງໆໄດ້ຫຼາຍລ້ານເຄື່ອງ ແຕ່ການຮັບຮູ້ຕໍ່ແບຣນມີການຫຼຸດລົງ 8% ຕົກລົງມາຈາກອັນດັບ 1 ແລະ ແບຣນທີ່ມີມູນຄ່າຢູ່ທີ່ $228 ຕື້.

    1ອັນດັບ 1: Google

    ທີ່ຂຶ້ນມາຈາກອັນດັບທີ 2 ເມື່ອປີກ່ອນ, ມີມູນຄ່າແບຣນເຖິງ $229 ຕື້, ເພີ່ມຈາກປີກ່ອນເຖິງ 32%. ນອກຈາກນີ້ບໍລິສັດ dominates online search ຍັງຈັດອັນດັບໃຫ້ Google ເປັນບໍລິສັດທີ່ມີນາຍຈ້າງທີ່ດີທີ່ສຸດໃນໂລກອີກດ້ວຍ.
    ນອກຈາກ 10 ອັນດັບແບຣນທີ່ມີມູນຄ່າສູງສຸດໃນປີ 2016 ແລ້ວ, ຍັງມີອີກ 90 ແບຣນຊັ້ນນຳທີ່ຕິດ 1 ໃນ 100 ເຊິ່ງສາມາດເບິ່ງລາຍລະອຽດເພີ່ມຕື່ມໄດ້ທີ່ http://wppbaz.com/charting/19
    ຂອບໃຈແຫຼ່ງຂ່າວຈາກ: http://www.devcrown.com/ 
    ຂອບໃຈແຫຼ່ງຂ່າວຈາກ: CNN และ BrandZ

    ไม่มีความคิดเห็น:

    แสดงความคิดเห็น